Ofte stillede spørgsmål

Herunder besvares de mest almindelige spørgsmål.

Jeg har ikke modtaget min bestilling

  • Du kan følge din pakke via Track&Trace linket i ordrebekræftelsen.
  • Der kan gå op til 24 timer førend skanninger/opdateringer er synlige på transportørens hjemmeside.
  • Hvis varen ikke er ankommet til forventet tid, kontakt venligst transportøren for nærmere information.
  • Husk, at du altid kan se ordrens status under Mine ordrer

Jeg ønsker at fortryde mit køb

  • Du skal oprette en retursag. Du kan læse mere under Returnering.

Jeg har modtaget en defekt vare

  • Inden du gør andet, skal du oprette en reklamationssag. Du kan læse mere under Reklamationer.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du kan kontakte os på følgende måder:

  • Ved at benytte vores kontaktformular – vi svarer samme dag inden for normal åbningstid.
  • Ved at sende en e-mail til support@xtremesports.dk – vi svarer samme dag inden for normal åbningstid .
  • Telefonisk på +45 6054 2518 – vi har telefontid hver torsdag mellem 17 og 18